DMS (Document Managment System) to moduł o charakterze ewidencyjnym, który wspiera przechowywanie i porządkowanie dokumentów w rejestrach (przychodzące / wewnętrzne / wychodzące) oraz ewidencjonowanie ich zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, a także przypisywanie ich do spraw lub działów merytorycznych.
DMS
Umożliwia szybki wgląd do dokumentów oraz spraw, a także przyśpiesza ich przepływ w przedsiębiorstwie. Zapewnia archiwizację dokumentów.
Funkcjonalność
Posiada opcje ułatwiające wprowadzanie danych do systemu, w tym funkcjonalność OCR (Optical Character Recognition) - służącą do rozpoznawania znaków oraz całych tekstów z plików graficznych oraz PDF.
Współpracuje z modułami:
Workflow, Harmonogram Zadań.
Porozmawiaj z nami i dowiedz się, w jaki sposób enova365 przyniesie korzyści Twojej firmie.
(/home/admin/domains/ati.com.pl/public_html/estats/lib/core.class.php: 349)